הדיון הזה מכיל 3 תגובות, ויש לו 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י רינת גולד גזית, עו"ד רינת גולד גזית, עו"ד לפני 7 שנים, 2 חודשים.

  • מאת
    תגובות
  • #464

    koko
    משתתף

    לעוד רינת שלום רציתי לברר אם אפשר להשכיר את דירת המגורים שלי ועם הכסף שמתקבל לישכור דירה אחרת?האם יש קיזוז במיקרה זה?

  • #465

    לא מוכרת לי הנחיה פורמלית רשמית אשר מורה על כך שהשכרת דירה ושכירת דירה אחרת במקומה אינה מהווה אירוע קיזוז לצורך תגמול נצרך. יחד עם זאת, בתזכיר החוק שאמור לעגן הטבות שונות בחקיקה יש הסדרה מסויימת של אופן תשלום תגמול נצרך והקיזוזים. ככל הידוע לי, במסגרת זו אמורה להיות הבהרה לפיה במקרה של נכה המקבל תגמול ניצרך, משכיר את דירתו ושוכר דירה אחרת תחתיה, לא יהיו קיזוזים של ההכנסות משכר דירה.למרות שהדבר אמור לשקף מצב קיים, צריך לזכור כי אין מדובר בשלב זה בדבר חקיקה אלא לכל היותר בכוונה בלבד, ויש להתייחס לכך בזהירות המתחייבת.

     

  • #466

    koko
    משתתף

    יש הרבה מאוד מיקרים בהם משרד הביטחון נוקט במצב הקיים בשיטת פעולה מסוימת למרות שזה לא מעוגן בהוראות או בחקיקה,האם אי אפשר לראות בנוהג במצב הקיים כתקדים ולא להמתין לחקיקה?

  • #467

    תיקון החוק המוצע אמור לשקף מצב קיים בעניין זה. לפי הנחה זו משרד הביטחון אמור לנהוג כך גם כעת. יחד עם זאת, אם משרד הביטחון לא ינהג כך, עשוי להיות קושי לתקוף את ההחלטה בהיעדר בסיס מפורש המחייב את משרד הביטחון לפעול בדרך זו.

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.